komfortowe
rozwiązania
Relacje z bliższą i dalszą społecznością stanowią podstawę działania biznesu. Jesteśmy lokalnie dużym pracodawcą i rozumiemy, że nasze aktywności mają znaczący wpływ na najbliższe otoczenie. Budując zaufanie i poczucie wspólnoty można osiągnąć więcej – a dzielenie się tym, co najlepsze daje poczucie radości oraz satysfakcję.
Dla mieszkańców miasta, którzy w dużej mierze są pracownikami zakładu lub członkami ich rodzin, zorganizowaliśmy wiele atrakcji na imprezach miejskich, a nawet wspólnie ustanowiliśmy Rekord Polski na najdłuższy, 100-żeberkowy grzejnik o długości 8 metrów i 4 centymetrów!
Dzielenie się wiedzą to również dla nas ważny obszar, a w połączeniu z edukacją ekologiczną daje podstawę do konkretnych inicjatyw. W szczególności, jeśli chodzi o oszczędzanie wody, które jest jednym z ważniejszych misji naszej marki.
Woda wspólny skarb! – to hasło przewodnie prowadzonej kampanii ekologicznej, skierowanej do najmłodszych członków społeczności. W ramach projektu zorganizowano między innymi wyjątkowy konkurs dla dzieci z lokalnych szkół podstawowych na najlepszy klasowy plakat, nawiązujący do dbania o przyrodę.