komfortowe

rozwiązania

EN PL RU

aktualne rekrutacje

 

Junior Product Manager

Stanowisko: Junior Product Manager ds. wizerunku produktu

•Miejsce pracy:Kraków, ul. Zakopiańska 72
•Umowa o pracę
•Pełny etat
•Praca stacjonarna

Zakres obowiązków:

• Wspieranie zespołu produktowego w codziennych działaniach związanych z certyfikacją, normami oraz deklaracjami produktów sanitarnych, takich jak armatura, instalacje wodno-kanalizacyjne i systemy grzewcze
• Udział w procesach analizy zgodności produktów z obowiązującymi normami branżowymi i regulacjami technicznymi (np. PN-EN, ISO)
• Przygotowywanie dokumentacji technicznej, deklaracji zgodności oraz etykiet produktowych
• Udział w procesach analizy rynku, monitorowanie trendów oraz konkurencji w branży
• Pomoc w opracowywaniu strategii rozwoju produktów oraz ich pozycjonowaniu na rynku
• Współpraca z działem marketingu w zakresie przygotowywania materiałów promocyjnych i dokumentacji produktowej
• Współpraca z działem produkcji oraz innymi zespołami w celu zapewnienia zgodności produktów z normami i regulacjami branżowymi
 Tworzenie raportów oraz analiz dotyczących wydajności i konkurencyjności produktów

Nasze wymagania:

• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: zarządzanie produktem, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska, inne)
• Zainteresowanie rozwojem produktów oraz chęć zdobywania doświadczenia w obszarze zarządzania produktami
• Umiejętność analizy danych oraz podejmowania decyzji na ich podstawie
• Znajomość narzędzi analitycznych oraz MS Office (w szczególności Excel)
• Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole
• Komunikatywność oraz zdolność do efektywnej współpracy z różnymi działami firmy
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 umożliwiająca swobodna komunikację (w mowie i piśmie)

Mile widziane:

Doświadczenie w obszarze certyfikacji, norm branżowych lub etykietowania produktów
• Znajomość procesów produkcyjnych i norm branżowych (np. PN-EN, ISO)
• Znajomość procesów produkcyjnych i norm branżowych (np. PN-EN, ISO) 

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Motywacyjny system wynagradzania i niezbędne narzędzia pracy
• Dużą samodzielność w działaniu
• Przyjazne środowisko pracy oraz profesjonalny zespół
• Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego
• Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. MultiSport, Multilife, pakiety medyczne).

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO w zw. z art. 221a § 1 k.p. oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę*.
Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym.
Dodatkowo może Pan/Pani zamieścić zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach na stanowiskach u administratora odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Zgoda obowiązuje przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacyjnego i może być w każdym czasie wycofana.
Informujemy, że w razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez administratora. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: hr@kfa.pl.

Specjalista ds. sprzedaży exportowej z językiem angielskim i rosyjskim

Więcej informacji: hr@kfa.pl

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży exportowej z językiem angielskim i rosyjskim

•Umowa o pracę
•Specjalista

Praca od zaraz

•Pełny etat
•Praca stacjonarna/Praca hybrydowa

Zakres obowiązków:

• Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych – działanie, działanie, działanie!
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji oraz współpraca z obecnymi klientami firmy
• Realizacja celów sprzedażowych
• Zarządzanie polityką cenową na poszczególnych rynkach
• Profesjonalne doradztwo i negocjowanie warunków współpracy z klientami
• Analiza konkurencji na lokalnych rynkach
Jednym słowem HANDEL

Nasze wymagania:

• Can-do attitude
• Doskonałej organizacji pracy własnej – to bardzo samodzielne stanowisko
• Płynnej znajomości angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie
• Dyspozycyjności do zagranicznych wyjazdów służbowych – warunek konieczny
• Prawo jazdy kategorii B


Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Ciekawą, samodzielną i pełną wyzwań pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników sprzedażowych
Pakiet indywidualnej opieki medycznej oraz inne benefity
Rabaty na nasze produkty

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO w zw. z art. 221a § 1 k.p. oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę*.
Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym.
Dodatkowo może Pan/Pani zamieścić zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach na stanowiskach u administratora odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Zgoda obowiązuje przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacyjnego i może być w każdym czasie wycofana.
Informujemy, że w razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez administratora. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: hr@kfa.pl.

Księgowa / Księgowy

Aplikuj

Księgowa / Księgowy

• Miejsce pracy: Kraków, ul. Zakopiańska 72
• Umowa o pracę
• Pełny etat
• Praca stacjonarna/Praca hybrydowa

Zakres obowiązków:

• Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów sprzedażowych.
• Dekretacja i księgowanie sprzedaży w systemie.
• Wystawianie faktur korygujących, w tym faktur dotyczących premii handlowych.
• Weryfikacja dokumentów transportowych dotyczących transakcji WDT i eksportu oraz prawidłowe ich rozliczanie w zakresie podatku VAT.
• Dokonywanie wycen pozycji bilansowych oraz szacunków w tym, wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresów sprawozdawczych i ustaleniem wyniku finansowego.
• Rozliczanie faktur wewnętrznych.
• Rozliczanie kas fiskalnych.
• Księgowanie polis ubezpieczeniowych oraz prowadzenie ich ewidencji.
Współpraca z audytorami i wsparcie w obsłudze audytów.

Nasze wymagania:

Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse).
Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w księgowości, w szczególności w rozliczaniu podatku VAT.
Znajomość systemu IFS Applications – będzie dodatkowym atutem.
Doświadczenie w prowadzeniu księgowości firmy produkcyjnej – mile widziane.
Zmysł analityczny, dokładność i staranność w wykonywanej pracy.

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Elastyczny model pracy.
Samodzielność działania i wymagające projekty.
Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole specjalistów.
• Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. MultiSport, Multilife, pakiety medyczne).

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO w zw. z art. 221a § 1 k.p. oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę*. Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym.
Dodatkowo może Pan/Pani zamieścić zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach na stanowiskach u administratora odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Zgoda obowiązuje przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacyjnego i może być w każdym czasie wycofana.
Informujemy, że w razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez administratora. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: hr@kfa.pl.

Projektant / Projektantka ds. Aranżacji Kuchni i Łazienek

Projektant / Projektantka ds. Aranżacji Kuchni i Łazienek

•Miejsce pracy:Kraków, ul. Zakopiańska 72
•Umowa o pracę
•Pełny etat
•Praca stacjonarna

Zakres obowiązków:

• Kompleksowa organizacja sesji zdjęciowych, wsparcie w organizacji eventów i innych projektów
• Projektowanie scenografii do sesji fotograficznych, tworzenie moodboardów inspiracyjnych
• Udział w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii rozwoju produktów wraz z analizą konkurencji
• Przygotowanie wizualizacji stoisk targowych
• Opracowywanie ekspozycji produktów u klientów detalicznych i w salonach łazienkowych
• Wsparcie Portfolio Managera w opracowaniu wizerunku nowo wdrażanych produktów
• Szkolenie handlowców z wdrażanych produktów
 Staranne przygotowywanie dokumentacji produktowej / projektowej / szkoleniowej / marketingowej

Nasze wymagania:

• Dobry gust i wyczucie estetyki, rozumienie trendów wnętrzarskich
• Doświadczenia w projektowaniu wnętrz (głównie łazienek / kuchni) mile widziane
• Dokładność i staranność w wykonywanej pracy obowiązkowa
• Umiejętność budowy moodboardów, zestawiania różnych materiałów w celu stworzenia koncepcji inspiracyjnych dla klientów
• Znajomość programu pCon Planner mile widziana
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Motywacyjny system wynagradzania i niezbędne narzędzia pracy
• Dużą samodzielność w działaniu
• Przyjazne środowisko pracy oraz profesjonalny zespół
• Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego
• Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. MultiSport, Multilife, pakiety medyczne).

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO w zw. z art. 221a § 1 k.p. oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę*.
Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym.
Dodatkowo może Pan/Pani zamieścić zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach na stanowiskach u administratora odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Zgoda obowiązuje przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacyjnego i może być w każdym czasie wycofana.
Informujemy, że w razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez administratora. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: hr@kfa.pl.

Technolog produkcji (branża grzewcza)

Technolog produkcji (branża grzewcza)

•Miejsce pracy:Nisko, ul. Sandomierska 14
•Umowa o pracę
•Pełny etat
•praca stacjonarna, praca hybrydowa

Zakres obowiązków:

• Opracowywanie i wdrażanie technologii produkcji
• Diagnozowanie przyczyn awarii maszyn i wdrażanie trwałych rozwiązań technicznych
• Analiza źródeł braków produkcyjnych i inicjowanie działań zapobiegawczych
• Nadzór technologiczny nad procesami: odlewania, obróbki mechanicznej, montażu
• Przeprowadzanie testów produkcji i dbanie o najwyższą jakość wytwarzanych produktów
• Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej (marszruty, instrukcje, karty technologiczne i inne ), nadzór nad zamianami procesowymi i produktu
• Współpraca z działem konstrukcji, narzędziownią i produkcją w celu usprawniania procesów
• Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych oraz udział w uruchamianiu nowych produktów
• Udział w projektach optymalizacyjnych i redukcji kosztów produkcji

Nasze wymagania:

• Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżyniera produkcji, mechanika i budowa maszyn, odlewnictwo bądź pokrewne)
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (mile widziana branża metalowa, grzewcza lub odlewnicza)
• Znajomość technologii obróbki metalu i/lub odlewania aluminium
• Umiejętność czytania rysunku technicznego oraz dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej
• Analityczność, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania i rozwój
• Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy

Mile widziane:

• Doświadczenie we wdrażaniu lean manufacturing / 5S
• Znajomość narzędzi optymalizacji procesów
• Znajomość systemów wspomagających produkcję klasy ERP, MES

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Motywacyjny system wynagradzania i niezbędne narzędzia pracy
• Dużą samodzielność w działaniu
• Przyjazne środowisko pracy oraz profesjonalny zespół
• Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego
• Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. MultiSport, Multilife, pakiety medyczne).

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO w zw. z art. 221a § 1 k.p. oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę*.
Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym.
Dodatkowo może Pan/Pani zamieścić zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach na stanowiskach u administratora odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Zgoda obowiązuje przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacyjnego i może być w każdym czasie wycofana.
Informujemy, że w razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez administratora. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: hr@kfa.pl.

Specjalista Helpdesk

Specjalista Helpdesk

•Miejsce pracy:Kraków, ul. Zakopiańska 72
•Umowa o pracę
•Pełny etat
•praca stacjonarna, praca hybrydowa

Zakres obowiązków:

• Zapewnienie kompleksowego wsparcia technicznego dla pracowników firmy (I i II linia wsparcia)
• Administrowanie systemami informatycznymi i platformami chmurowym Microsoft i Google
• Zarządzanie kontami użytkowników, uprawnieniami i licencjami w różnych systemach
• Monitorowanie infrastruktury IT i reagowanie na incydenty
• Konfiguracja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla pracowników
• Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz instrukcji dla użytkowników
• Przeprowadzanie szkoleń
• Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania
• Analiza danych i raportowanie na potrzeby przełożonych
• Współpraca z dostawcami usług IT w zakresie bieżącej obsługi
• Dbanie o bezpieczeństwo systemów informatycznych i danych użytkowników

Nasze wymagania:

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok)
• Znajomość: Active Directory – zarządzanie kontami użytkowników, grupami i uprawnieniami, Microsoft Office 365 – konfiguracja kont, rozwiązywanie problemów z aplikacjami (Excel, Teams, OneDrive), Exchange – obsługa poczty e-mail, konfiguracja skrzynek, zarządzanie przepływem wiadomości
• Znajomość pakietu Microsoft Excel na poziomie średniozaawansowanym (tabele przestawne, formuły, funkcje)
• Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych oraz programowych
• Znajomość podstaw sieci komputerowych (TCP/IP, DHCP)
• Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
• Dbałość o dokumentację techniczną oraz zdolności analityczne
• Komunikatywność, cierpliwość oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane:

• Znajomość Microsoft SharePoint – wiedza z zakresu zarządzania przestrzenią roboczą i dokumentacją
• Znajomość Microsoft Entra (dawniej Azure AD) i zarządzania tożsamościami w chmurze
• Znajomość relacyjnych baz danych (Oracle, MSSQL) oraz ANSI SQL
• Znajomość systemów z rodziny Microsoft Server
• Znajomość systemów Jira/Confluence lub innych narzędzi do zarządzania projektami IT
• Umiejętność tworzenia prostych aplikacji w Google AppSheet
• Doświadczenie w pracy z systemami monitoringu IT
• Znajomość centrali telefonicznej i systemów telekomunikacyjnych

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pracę w środowisku bogatym w różnorodne technologie, które można poznawać i zgłębiać według własnych zainteresowań
• Możliwość realizacji własnych pomysłów technologicznych, które usprawniają pracę działu IT czy całej firmy
• Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole specjalistów
• Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. MultiSport, Multilife, pakiety medyczne).

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO w zw. z art. 221a § 1 k.p. oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę*.
Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym.
Dodatkowo może Pan/Pani zamieścić zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach na stanowiskach u administratora odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Zgoda obowiązuje przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacyjnego i może być w każdym czasie wycofana.
Informujemy, że w razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez administratora. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: hr@kfa.pl.

Przedstawiciel handlowy

Aplikuj

Przedstawiciel handlowy - kilka wakatów

• Miejsce pracy województwa: małopolskie, wielkopolskie, podlaskie, pomorskie, dolnośląskie
• Umowa o pracę
• Pełny etat
• Praca w terenie

Zakres obowiązków:

 Kompleksowa, profesjonalna obsługa klientów detalicznych oraz DIY na rynku tradycyjnym i nowoczesnym.
 Aktywne poszukiwanie nowych klientów detalicznych.
 Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w punktach sprzedaży.
 Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i produktów.
 Realizacja założonych planów sprzedaży i strategii firmy.
 Wdrażanie promocji i akcji marketingowych u klientów.
 Szkolenie klientów z USP produktów.
 Monitorowanie rynku i działań konkurencji.

Nasze wymagania:

 Minimum roczne doświadczenie handlowe - pozyskiwanie i obsługa.
 Wykształcenie min. średnie.
 Gotowość do wyjazdów służbowych (praca z klientem w terenie).
 Samodzielność w działaniu i ukierunkowanie na realizację wyznaczonego celu.
 Zapał do pracy i odwaga w działaniu.
 Bardzo dobra komunikacja i zdolności negocjacyjne.
 Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz przyswajania nowych zagadnień.
 Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
 Zdolność do łatwego funkcjonowania w tematyce technicznej.
 Mile widziane: Znajomość branży sanitarnej i grzewczej.

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
 Motywacyjny system wynagradzania i niezbędne narzędzia pracy.
 Dużą samodzielność w działaniu.
 Miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego.
• Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. MultiSport, Multilife, pakiety medyczne).

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO w zw. z art. 221a § 1 k.p. oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę*. Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym.
Dodatkowo może Pan/Pani zamieścić zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest: Armatura Kraków SA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Zakopiańska 72, 30-418 Kraków, Polska, moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach na stanowiskach u administratora odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Zgoda obowiązuje przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacyjnego i może być w każdym czasie wycofana.
Informujemy, że w razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich przez administratora. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: hr@kfa.pl.